Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Pracownicy Grupy TAURON chwycili za materiały i nici po to, by w środki ochrony osobistej zaopatrzyć swoich kolegów ? górników, energetyków, pracowników ochrony i służb sprzątających. To wszystko w ramach akcji ?Uszyj maseczki dla swoich kolegów?. W ciągu dwóch tygodni pracownicy TAURONA uszyli niemal tysiąc maseczek.
Maseczki chirurgiczne były jednym z pierwszych towarów, który zniknął z hurtowni i aptecznych półek, a z uwagi na obowiązek zasłaniania ust i nosa, zapotrzebowanie na nie wciąż rośnie. Pracownicy TAURONA szyją je więc we własnych domach. W produkcji, a także organizowaniu materiałów i transporcie gotowych artykułów, pomagają kolejne osoby. Z dnia na dzień do akcji włączają się nowi wolontariusze.
– Nie wytwarzamy specjalistycznego sprzętu. Szyjemy maseczki bawełniane, które można samodzielnie zdezynfekować i wielokrotnie używać w drodze do pracy ? mówi Bożena Klatecka, specjalista ds. rozliczeń finansowych w TAURON Obsługa Klienta ? Przynajmniej w ten sposób możemy wspomóc naszych kolegów w tym trudnym dla wszystkich czasie ? dodaje.
Uszyte maseczki nie zastępują środków ochrony osobistej, w które pracownicy wyposażeni są w trakcie wykonywania swoich obowiązków. Przyczyniają się natomiast do poprawy ich bezpieczeństwa w drodze do pracy. Dostają je monterzy, energetycy, górnicy, pracownicy ochrony i służb sprzątających.
– ?Uszyj maseczki dla swoich kolegów? to coś więcej, niż kolejna inicjatywa z zakresu wolontariatu pracowniczego w TAURONIE. To gest solidarności, ale również wyrazy podziękowania dla tych, którzy pomimo zagrożenia COVID-19 codziennie pokonują drogę do pracy, by w gniazdkach klientów nie zabrakło prądu ? mówi Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia.
Pracownicy Grupy TAURON włączyli się w walkę z koronawirusem poprzez różnorodne działania. W trakcie epidemii nieprzerwanie dbają o dostawy energii elektrycznej, ciepła i gazu. Aby zapewnić im bezpieczeństwo, firma wprowadziła specjalne środki bezpieczeństwa, m.in. pracownicy spółek strategicznych mają codziennie mierzoną temperaturę ciała, a energetycy, którzy sprawują całodobowy nadzór nad siecią elektroenergetyczną, podzieleni zostali na stałe zespoły bez możliwości rotacji pomiędzy nimi.
Górnicy z kopalni należących do TAURONA odpowiedzieli na apel o krew placówek medycznych ze Śląska, ponieważ w związku z pandemią spadła liczba honorowych dawców. Górnicy oddali w sumie 120 litrów krwi.
W trosce o zdrowie pracowników i klientów, w połowie marca TAURON zawiesił działalność stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta, wzmacniając jednocześnie elektroniczne kanały obsługowe. Od tego czasu prawie 800 tysięcy klientów załatwiło swoje sprawy korzystając ze zdalnych kanałów kontaktu. Największy wzrost został odnotowany przy zawieraniu umów przez internet.