Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Nową ogólnopolską kampanią reklamową, która ruszyła przed tygodniem w radiu i mediach elektronicznych, Polska Grupa Górnicza S.A. wsparła dystrybucję swojego flagowego ekogroszku ?Karlik?, który nabyć można z dostawą na terenie całego kraju w internetowym e-sklepie PGG.

Kampanię reklamową konfekcjonowanego paliwa opałowego dla odbiorców indywidualnych uruchomiono na progu szczytu największego popytu przed sezonem grzewczym, który co roku przypada w Polsce jesienią. W spotach reklamowych na główny motyw kampanii wybrano melodię popularnej piosenki śpiewanej m.in. przez Eugeniusza Bodo czy Mieczysława Fogga pt. ?Już taki jestem zimny drań?. Do tekstu piosenki nawiązuje też hasło przewodnie kampanii: ?Jestem Karlik, Ciepły Drań, więcej ciepła dla was mam!?.
– Chcieliśmy, by pierwsze spotkanie z ?Karlikiem? było naprawde? wyja?tkowe. Agencja odpowiedzialna za realizację kampanii zaproponowała piosenke?, czyli bardzo uniwersalny s?rodek wyrazu o dużym zasięgu. Szukano utworu, kto?ry wpadnie w ucho i sprawi, z?e słuchacz z przyjemnos?cia? be?dzie go nucił. Dzisiaj już wiemy, że to był strzał w dziesiątkę a melodia słyszana już rano, w drodze do pracy, pozostaje z nami jeszcze przez wiele godzin ? mówi Małgorzata Lech, kierownik Zespołu Marketingu PGG S.A.
Reklamę zaadresowano do różnych grup konsumentów podzielonych według wieku, miejsca zamieszkania oraz wybieranych rozwiązań opałowych. Rozbrzmiewać będzie w stacjach radiowych na terenie całego kraju, pojawi się także w internecie (m.in. na stronie głównej onet.pl, w mailingach i mediach społecznościowych), w prasie lokalnej i na wybranych paczkomatach InPost.
Celem kampanii jest osiągnięcie wzrostu świadomości marki i ilości zamówień na ekogroszek w e-sklepie PGG. Już pierwsze dni emisji wygenerowały średnio 4,5 tys. odsłon dziennie (wcześniej e-sklep notował od pół tysiąca do tysiąca odsłon na dobę).
Ekogroszek ?Karlik? wytwarzany przez Zakład Produkcji Ekopaliwa PGG S.A. jest nowoczesnym paliwem węglowym przeznaczonym zwłaszcza do kotłów 5. klasy lub typu ecodesign. Wysoka wartość opałowa powyżej 26 MJ/kg pozwala na rzadsze uzupełnianie paleniska. Uziarnienie (od 6 do 25 mm) odpowiada wymogom węglowych kotłów automatycznych, a niska zawartość zanieczyszczeń fizycznych i chemicznych oraz wilgoci ograniczają do minimum emisje gazów i pyłów, czyniąc z ?Karlika? tanie i ekologiczne paliwo grzewcze.