Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Klienci e-sklepu PGG S.A. mogą kontaktować się z operatorem bezpośrednio z poziomu profilu własnego konta. Zostały im udostępnione specjalne formularze, dzięki którym komunikacja ze sklepem ma przebiegać znacznie sprawniej. Formularze zastąpiły skrzynkę kontaktową sklep@pgg.pl i skrzynki kontaktowe kopalń.

– Liczymy na to, że klienci będą zadowoleni. Wprowadzone formularze to zdecydowana jakościowa różnica w komunikacji w stosunku do dotychczasowej ? zapewniają specjaliści IT w PGG S.A.
Klienci mają dostęp do formularza po zalogowaniu na swoje konto. Pytania zadają w odpowiednich zakładkach pogrupowanych tematycznie, dzięki czemu od razu mogą liczyć na odpowiedź z odpowiedniego działu. I tak na przykład, gdy zapytanie dotyczy konkretnego zamówienia, trafia na kopalnię.
– Formularz daje możliwość rozmowy on-line z klientem, czego wcześniej nie było. Teraz jest interakcja. A na dodatek teraz można dokładnie prześledzić, kiedy padło pytanie i kto na nie odpowiedział ? wyjaśniają specjaliści IT w PGG S.A.
Można także od razu sprawdzić deklarację CEEB, załączone dokumenty, dokonać korekty danych za pośrednictwem formularza. Nowa funkcjonalność została wprowadzona w czwartek 20 października 2022 r. i w ciągu kilkunastu godzin pojawiło się tą drogą około półtora tysiąca zapytań. Na działającą wcześniej skrzynkę mailową sklep@pgg.pl przyszło 43 tysiące zapytań, a na skrzynki mailowe kopalń 44109, co łącznie daje 87109.