Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Miniony rok był rekordowym w historii sklepu internetowego Polskiej Grupy Górniczej S.A. Sklep firmowy według Google Analytics przez cały 2022 rok odwiedziło prawie 9 milionów nowych użytkowników, a witryna sklepu miała ponad 350 milionów odsłon.

Według statystyk Google Analitics rekordowy dzień w sklepie internetowym nastąpił 16 sierpnia 2022 roku, kiedy to witryna e-sklepu miała ponad 5,5 miliona odsłon. Natomiast 7 lipca jednorazowo (około godziny 16.00) do e-sklepu zalogowało się ponad 2 miliony klientów. Z informacji uzyskanych z systemów zabezpieczających przed atakami DDoS – 9 sierpnia do sklepu internetowego logowało się 10 milionów osób.
Według danych spółki, w całym ubiegłym roku w sklepie zarejestrowało się ponad 1 milion użytkowników, a przez węzeł krajowy od momentu wprowadzenia takiej zmiany ponad 45 tysięcy osób. (Od 24 listopada 2022 roku rejestracja i logowanie do sklepu internetowego PGG S.A. jest możliwa wyłącznie za pomocą systemu identyfikacji elektronicznej login.gov.pl).
W porównaniu do roku 2021, w 2022 roku liczba użytkowników przyrosła o 1000 procent, o odsłon o 2200 procent.
W całym 2021 roku w e-sklepie zarejestrowanych było niespełna 800 użytkowników, a witryna miała 15 milionów odsłon. Zainteresowanie asortymentem sklepu zaczęło rosnąć dopiero pod koniec 2021 roku, najbardziej w grudniu.
W 2022 roku w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej S.A. złożono prawie 0,5 mln zamówień na około 1,5 miliona ton węgla i miałów.