Miniony rok był rekordowym w historii sklepu internetowego Polskiej Grupy Górniczej S.A. Sklep firmowy według Google Analytics przez cały 2022 rok odwiedziło prawie 9 milionów nowych użytkowników, a witryna sklepu miała ponad 350 milionów odsłon.
Według statystyk Google Analitics rekordowy dzień w sklepie internetowym nastąpił 16 sierpnia 2022 roku, kiedy to witryna e-sklepu miała ponad 5,5 miliona odsłon. Natomiast 7 lipca jednorazowo (około godziny 16.00) do e-sklepu zalogowało się ponad 2 miliony klientów. Z informacji uzyskanych z systemów zabezpieczających przed atakami DDoS – 9 sierpnia do sklepu internetowego logowało się 10 milionów osób.
Według danych spółki, w całym ubiegłym roku w sklepie zarejestrowało się ponad 1 milion użytkowników, a przez węzeł krajowy od momentu wprowadzenia takiej zmiany ponad 45 tysięcy osób. (Od 24 listopada 2022 roku rejestracja i logowanie do sklepu internetowego PGG S.A. jest możliwa wyłącznie za pomocą systemu identyfikacji elektronicznej login.gov.pl).
W porównaniu do roku 2021, w 2022 roku liczba użytkowników przyrosła o 1000 procent, o odsłon o 2200 procent.
W całym 2021 roku w e-sklepie zarejestrowanych było niespełna 800 użytkowników, a witryna miała 15 milionów odsłon. Zainteresowanie asortymentem sklepu zaczęło rosnąć dopiero pod koniec 2021 roku, najbardziej w grudniu.
W 2022 roku w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej S.A. złożono prawie 0,5 mln zamówień na około 1,5 miliona ton węgla i miałów.