Klienci pozytywnie przyjęli zmiany funkcjonalności sklepu internetowego PGG S.A. Podczas wczorajszej sesji dokonano rekordową ilość transakcji ? węgiel kupiło 5,8 tys. klientów z czego większość stanowił węgiel luzem. Podczas wczorajszej sesji do sprzedaży dla klientów skierowano również rekordową ilość towaru ? łącznie ponad 25 tys. ton. Sesja sprzedażowa rozpoczęła się o godz. 16 i trwała ponad sześć godzin, do wyczerpania dziennego zapasu.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, we wtorek Polska Grupa Górnicza S.A., zaproponowana inne zasady sprzedaży węgla dla odbiorców indywidulanym za pośrednictwem sklep internetowego. Sesje sprzedażowe są dostępne dwa razy w tygodniu: we wtorki i czwartki od godz. 16, tak aby wszyscy chętni mogli w czasie wolnym dokonać zakupu. – Ilość węgla sprzedawanego przez sklep internetowy nie ulega zmianie. Zmieniliśmy jedynie ilość sesji na dwie w tygodniu, ze znacznie większą ilością węgla przeznaczonego dla klientów ? informuje PGG S.A.
Od początku roku e-sklep PGG S.A. obsłużył ponad 86 tys. klientów, do których trafiło łącznie ponad 300 tys. ton węgla.
Obecnie cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji: za pośrednictwem sklepu internetowego PGG, bezpośrednio w kopalniach oraz za pośrednictwem autoryzowanych składów węgla zlokalizowanych w różnych częściach Polski.
– Cały czas pracujemy nad poprawą funkcjonalności sklepu, wdrażamy nowe rozwiązania. Zainteresowanie klientów jest ogromne, tylko wczoraj w szczycie zakupu próbowało dokonać ponad 103 tys. użytkowników. W sklepie zarejestrowanych jest obecnie 318 tys. kont ? informuje PGG S.A.
PGG S.A. zapewnia, że będzie prowadzić ciągłą sprzedaż węgla przez internet, oraz pracuje nad stałym rozwojem kanału internetowej sprzedaży w celu zwiększenia jego efektywności do 100 proc. dziennej produkcji.