Nowe udogodnienia dla klientów i rekordowa ilość transakcji oraz węgla skierowanego do sprzedaży ? to efekt wczorajszej sesji zakupowej w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej S.A.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i sygnałom od swoich klientów, Polska Grupa Górnicza S.A. w znacznym stopniu rozbudowała działanie e-sklepu PGG S.A. Podczas wczorajszej sesji zakupowej udostępniono nową funkcjonalność ? dodanie produktu do koszyka gwarantuje jego dostępność i możliwość zakończenia transakcji w późniejszym terminie. Dzięki nowej funkcji, zwiększyła się możliwość dokonania transakcji oraz skrócił się czas zakupów. Wprowadzenie nowych rozwiązań to odpowiedź spółki na sygnały płynące z rynku.
– Odbieraliśmy informacje od naszych klientów, że oczekują wprowadzenia tego typu rozwiązania, które wpłynie pozytywnie na proces zakupowy. Prace nad modyfikacją systemów trwały kilka tygodni, testowaliśmy różne rozwiązania ? informują specjaliście z działu IT PGG S.A.
Podczas wczorajszej sesji zakupowej sklep PGG S.A. pobił także kolejny rekord ? do sprzedaży skierowano ponad 70 tys. ton węgla, najwięcej w dotychczasowej historii. Umożliwiło to dokonanie rekordowej ilości transakcji podczas jednej sesji ? ponad 13 tys.
Od początku roku do dziś w opał zaopatrzyło się już prawie 180 tys. klientów.
Za pośrednictwem e-sklepu do gospodarstw domowych trafiło dotąd ponad 750 tys. ton węgla w atrakcyjnej cenie producenta. Ceny węgla z kopalń Polskiej Grupy Górniczej S.A. nadal są jednymi z najniższych na rynku.
Dziękujemy za zaufanie i cierpliwość, jednocześnie przepraszamy za trudności, które przy takiej skali sprzedaży mogły się zdarzyć. Zapewniamy jednak, że dział sprzedaży PGG S.A. robi wszystko, aby węgiel w cenach producenta trafił do jak największej ilości gospodarstw domowych.
Powszechnie dostępny sklep internetowy PGG S.A. pozostanie dominującym kanałem sprzedaży węgla opałowego dla gospodarstw domowych. System sprzedaży w PGG S.A. będzie nadal doskonalony i rozbudowywany, aby obsłużyć jak najwięcej mieszkańców kraju zainteresowanych nabyciem opału po atrakcyjnej cenie producenta. Do tej pory, w celu przyspieszenia obsługi klientów w sklepie PGG S.A. dokonano m. in. modyfikacji infrastruktury serwerowej oraz optymalizacji kodu, tak aby w krótszym czasie obsłużyć kilkakrotnie więcej klientów niż zazwyczaj. Zmiany pozwoliły na znaczne skrócenie czasu zakupów oraz zwiększyły dostępność strony dla klientów. Dodatkowo aplikacja sklepu została przeniesiona do nowej technologii WWW.