Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Z ogromnym zainteresowaniem klienci e-sklepu Polskiej Grupy Górniczej S.A. powitali najnowszą promocję Black Weeks, która pozwala od 20 listopada do 8 grudnia zaopatrzyć się w opał z dodatkowym rabatem 200 zł za każdą kupioną tonę węgla. Przez pierwsze dni promocji sprzedaż wzrosła niemal dziesięciokrotnie!

W ostatnim miesiącu w sklepie internetowym PGG S.A. każdej doby kupowano przeciętnie około 2,5 tys. ton węgla do ogrzewania domów i mieszkań. Tymczasem wynik sprzedaży w pierwszym tygodniu promocji Black Weeks (od 20 do 26 listopada) wyniósł 120 ton, był więc prawie dziesięciokrotnie wyższy niż dotąd.
Tak znaczący wzrost popytu na węgiel opałowy dowodzi, że oferta PGG S.A. okazała się wyjątkowo atrakcyjna dla klientów. Przypomnijmy, że Black Weeks to kolejna już w tym miesiącu obniżka cen w e-sklepie PGG S.A., który pozostaje głównym kanałem dystrybucji opału węglowego dla domów i mieszkań w Polsce.
Korzyści ze skutecznego wzrostu sprzedaży węgla odnosi też spółka, która bez przerwy, w trybie ciągłym prowadzi produkcję w swych kopalniach. Do sprzedaży promocyjnej po atrakcyjnych cenach PGG S.A. przeznaczyła surowiec magazynowany dotychczas na przykopalnianych zwałach. Zwałowanie i przeładunek wydobytego węgla oznacza dla producenta dodatkowe koszty, a przede wszystkim skutkuje po dłuższym czasie nieuchronną degradacją surowca i utratą wartości towaru (duża część ziaren węgla grubszych i droższych sortymentów ulega rozkruszeniu na tańsze miały węglowe, które nie nadają się do spalania w kotłach domowych).